Kultakaladilemma ja viestinnän kohderyhmäymmärrys

Kultakaladilemma ja viestinnän kohderyhmäymmärrys

 
Kultakalalla on nykyisin parempi keskittymiskyky kuin ihmisellä, väittävät amerikkalaistutkimukset. Uskoit väitteeseen tai ei, se on varmaa, että viestinnän pitää olla timanttista, jotta kohderyhmä jaksaa kiinnostua – ja keskittyä.

Palvelumuotoilija Niina Mäki, vanhempi viestintäkonsultti  Kata Ahonen ja tutkimustoimisto Vastakaiun toimitusjohtaja Katariina Tenhunen keskustelivat toukokuussa 2021 seuraavista aiheista:

  • Miten kohderyhmäymmärrystä voi hyödyntää viestinnässä?
  • Milloin palvelumuotoilua, milloin tutkimusta?
  • Kohderyhmäymmärryksen matalalla roikkuva hedelmät – mitä kannattaa priorisoida? 

Keskustelun juonsi osakkaamme Salla Syrman.

Kaipaatko apua kohderyhmäymmärryksen kehittämiseen? Jutellaan lisää!

Tapahtuman tiedot

Aika: 20. kesäkuuta 2021