Mitä on supportiivinen viestintä – ja miksi se on elintärkeää organisaatiolle?
Yksikään organisaatio ei menesty, ellei sen työntekijöiden keskuudessa ole riittävästi ja tarpeeksi tarkoituksenmukaista supportiivista viestintää. Supportiivinen viestintä eli toisilta ihmisiltä haettu, saatu ja vastaanotettu tuki, onkin toimivan yhteistyön, työntekijöiden hyvinvoinnin sekä kannattavan liiketoiminnan elinehto.
Kuitenkin supportiivinen viestintä on vähentynyt monissa työyhteisöissä viime vuosina – miksi näin on ja mitä viestijät sekä viestintäjohto voivat tehdä asialle?
Syyskuun Hyppytunti-webinaarissamme viestintävalmentajamme ja supportiivista viestintää tutkinut Rosanna Lyytinen avaa ilmiötä sekä tarjoaa käytännönläheisiä vinkkejä yhdessä Kaiun toisen toimitusjohtajan sekä työyhteisöviestinnän asiantuntijan Katariina Ahosen kanssa. Hyppytunnin juontaa osakkaamme Salla Syrman.
Pureudumme muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä on supportiivinen viestintä?
- Mitä hyötyä supportiivisesta viestinnästä on yksilöille ja organisaatiolle?
- Mitä viestijät voivat tehdä aiheen äärellä?
- Mitä tyypillisiä kompastuskiviä supportiiviseen viestintään voi liittyä?
- Miten supportiivisessa viestinnässä voi kehittyä?
Hyppytunti on maksuton tapahtuma Kaiun asiakkaille ja muille Kaiusta kiinnostuneille.
Katso alta tallenne!
Tapahtuman tiedot
Aika: 25. syyskuuta 2024 8.30-9.30
Paikka: Zoom