Tiedostamaton mieli brändin viestinnässä
Tiedostamaton mieli brändin viestinnässä
Tiesitkö, että tiedostamaton mieli käsittelee tietoa 220 000 kertaa enemmän kuin tietoinen mieli? Tunteilla on suuri merkitys siihen, mikä mielestämme on kiinnostavaa. Jos haluamme todella huomioida kohderyhmämme brändin viestinnässä, ei riitä, että tutkimme vain tietoista mieltä – on päästävä kiinni myös tiedostamattomaan?
Tutkimustoimisto Vastakaiun strateginen konsultti Panu Erola ja Kaiun operatiivinen johtaja Katariina Ahonen kertoivat Hyppytunti-pikawebinaarissa keväällä 2021 tutkimusmenetelmistä ja niiden hyödyntämisestä. Keskustelun juonsi osakkaamme Salla Syrman.
Pohdimme muun muassa seuraavia asioita:
- Miten tunnetta voi mitata – sekä tietoinen että tiedostamaton mieli huomioituna?
- Millaisiin tilanteisiin tunnemittaus sopii?
- Millaisia yllättäviä tuloksia saimme Kaiun omasta pilottitutkimuksesta?
Kaipaatko apua brändin tutkimiseen tai kehittämiseen? Jutellaan lisää!
Tapahtuman tiedot
Aika: 1. kesäkuuta 2021