Viestinnän tutkimus ja vaikuttavuuden mittaaminen

Perustuuko viestintästrategiasi tietoon vai luuloon? Kohderyhmäymmärrys on kiinnostavan viestinnän ydin.

Jotta viestintäsi kiinnostaa ja vaikuttaa, tarvitset luotettavaa tietoa asiakkaiden, henkilöstön ja sidosryhmien tarpeista. 

Olemme toteuttaneet viestinnän vaikuttavuuden mittareita useille organisaatioille. Mikä erottaa meidät muista? Tuomme yhteen pitkän linjan kokemuksen viestinnästä ja tutkimusosaamisesta.  Tämä osaamisyhdistelmä on auttanut meitä avaamaan lukuisi mittaamisen solmuja. Tutustu viestinnän mittaamiseen tästä!

Rinnallamme on strateginen tutkimustoimisto Vastakaiku.

Vahvalla tutkimusosaamisellaan Vastakaiku auttaa syventämään ymmärrystäsi  nykytilanteesta, konkretisoimaan viestinnän ja kehittämisen painopisteitä sekä mittaamaan toimenpiteiden vaikuttavuutta.

Rakenna brändisi menestys luotettavan kohderyhmäymmärryksen varaan

Me Kaiun ja Vastakaiun väki varmistamme yhdessä, että valintasi ja päätöksesi pohjautuvat aina ajantasaiseen ja tulevaisuutta peilaavaan tutkittuun tietoon.

Kasvatamme ymmärrystäsi muun muassa brändi- ja mielikuvatutkimuksilla, sidosryhmätutkimuksilla, sisäisen viestinnän analyyseillä, viestinnän vaikuttavuuden mittaamisella sekä henkilöstö- ja asiakaskokemustutkimuksilla.

Tutkimuksen yhteyshenkilö

Katariina Tenhunen
toimitusjohtaja, Vastakaiku
katariina.tenhunen@vastakaiku.fi
050 413 2392

Katariina Tenhunen_viestinnän_tutkimukset
230109_kaiku_blogi16

Tieto ilman vastakaikua on arvotonta

Kovat ajat ovat pakottaneet yritykset keskittymään siihen, mikä on tärkeää. Turhan, epäkiinnostavan hälyn aika on ohi. Luotettava tieto on toimivan viestinnän perusta. Tieto herättää tunnetta ja johtaa toimintaan!

Tutustu tarkemmin sisaryritykseemme, strategiseen tutkimustoimisto Vastakaikuun!

Tutustu Vastakaikuun

Kaiku_Referenssi_Ahlsell_myyntitutkimus_asiakasymmärrys

 

Ahlsell

Vastakaiun brändi- ja myyntitutkimus toi arvokasta asiakasymmärrystä asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämiseen.

Lue lisää