Yrityspäättäjien viestintäbarometri

Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Barometrimme valottaa keskisuurten ja suurten yritysten päättäjien näkemyksiä. Lue ja tunnista mahdollisuudet erottua!

Mikä on yrityspäättäjien viestintäbarometri?

Yrityspäättäjien viestintäbarometri on viestintätoimisto Kaiun tilaama ja tutkimustoimisto Vastakaiun toteuttama selvitys viestinnän tilasta ja strategisesta asemasta suomalaisyrityksissä.​

Vuonna 2022 selvitykseen vastasi 120 yrityspäättäjää, joista 70 prosenttia oli johtoryhmän jäseniä. Vastaajista 64 prosenttia edusti yrityksiä, joiden liikevaihto oli vähintään 100 miljoonaa euroa.​ Vastaajat edustivat seuraavia vastuualueita: 35 % liiketoimintajohto, 21 % viestintä, 19 % HR/kehitysorganisaatio ja 18 % markkinointi/myynti.​

Kiitämme lämpimästi kaikkia selvitykseen vuonna 2022 vastanneita päättäjiä.

Lataa raportin 1. osa: Viestinnän strateginen rooli yrityksissä

MicrosoftTeams-image (10)

 

Pureskeltavaa on paljon! Siksi tarjoilemme elefantin pala kerrallaan. Lataa tästä raportin ensimmäinen osa!

Seuraavassa, alkuvuonna  2023 ilmestyvässä osassa syvennämme  näkemystä viestintäosaamisen tilasta ja arjen viestin­nän vaikuttavuudesta. 

 

Katso julkistuswebinaarin tallenne!

Pureskelimme julkistuswebinaarissa 14.12.2022 tutkimuksen tuloksia sekä pohdimme, missä asioissa yritysten on mahdollista ottaa edelläkävijän paikka.

Katso tallenne

 

 

Haluatko kysyä barometristä jotakin? Ota yhteyttä!

Viestintätoimisto Kaiku

Kaija Pohjala​
kaija.pohjala@kaiku.fi​
0400 502 183

Muutosjohtamisen_asiantuntija_Kaija_Pohjala

 

Katariina Tenhunen_viestinnän_tutkimukset

Tutkimustoimisto Vastakaiku

Katariina Tenhunen
katariina.tenhunen@vastakaiku.fi
050 413 2392