Yrityspäättäjien viestintäbarometri
Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Barometrimme valottaa keskisuurten ja suurten yritysten päättäjien näkemyksiä. Lue ja tunnista mahdollisuudet erottua!
Mikä on yrityspäättäjien viestintäbarometri?
Yrityspäättäjien viestintäbarometri on viestintätoimisto Kaiun tilaama ja tutkimustoimisto Vastakaiun toteuttama selvitys viestinnän tilasta ja strategisesta asemasta suomalaisyrityksissä.
Vuonna 2022 selvitykseen vastasi 120 yrityspäättäjää, joista 70 prosenttia oli johtoryhmän jäseniä. Vastaajista 64 prosenttia edusti yrityksiä, joiden liikevaihto oli vähintään 100 miljoonaa euroa. Vastaajat edustivat seuraavia vastuualueita: 35 % liiketoimintajohto, 21 % viestintä, 19 % HR/kehitysorganisaatio ja 18 % markkinointi/myynti.
Kiitämme lämpimästi kaikkia selvitykseen vuonna 2022 vastanneita päättäjiä.
Lataa raportin 1. osa: Viestinnän strateginen rooli yrityksissä
Pureskeltavaa on paljon! Siksi tarjoilemme elefantin pala kerrallaan. Lataa tästä raportin ensimmäinen osa!
Seuraavassa, alkuvuonna 2023 ilmestyvässä osassa syvennämme näkemystä viestintäosaamisen tilasta ja arjen viestinnän vaikuttavuudesta.
Haluatko kysyä barometristä jotakin? Ota yhteyttä!
Viestintätoimisto Kaiku
Kaija Pohjala
kaija.pohjala@kaiku.fi
0400 502 183


Tutkimustoimisto Vastakaiku
Katariina Tenhunen
katariina.tenhunen@vastakaiku.fi
050 413 2392